24 ianuarie – Scopul copleșitor al luI Dumnezeu

V 10, PM § 1 comentariu

„Am apărut înaintea ta pentru acest scop…”- Fapte 26:16

Viziunea pe care Pavel a avut-o pe drumul către Damasc nu a fost o experienţă emoţională trecătoare, ci o viziune care era foarte clară şi cu direcţii emfatice pentru el. Iar Pavel a afirmat, „Nu am fost neascultător cu viziunea cerească” (Fapte 26:19). Domnul nostru i-a spus lui Pavel, de fapt toată viaţa ta va fi copleşită sau supusă de către Mine; nu trebuie să ai alt ţel, altă ţintă, sau scop decât ale Mele.” Iar Domnul ne spune şi nouă, „Nu voi M-aţi ales pe Mine, ci Eu v-am ales pe voi şi v-am trimis…” (Ioan 15:16).

Când suntem născuţi din nou, dacă suntem vreun pic spirituali, noi avem viziuni despre ceea ce vrea Isus să fim. Este important să învăţăm să nu fim „neascultători de viziunea cerească.” Nu te îndoi că poate fi atinsă. Nu este de-ajuns să-i dăm încuviinţarea mentală faptului că Dumnezeu a răscumpărat lumea, nici chiar să ştim că Duhul Sfânt poate face tot ceea ce a făcut Isus realitate în viaţa mea. Trebuie să am temelia unei relaţii personale cu El. Lui Pavel nu i-a fost dat să proclame un mesaj sau o doctrină. El a fost adus într-o relaţie copleştioare, personală şi vie cu Isus Hristos. Fapte 26:16 este înfricoşător de irezistibil „…să te fac apostol şi martor….” Fără o relaţie personală nu ar fi nimic. Pavel a fost devotat unei persoane, nu unei cauze. El era în mod absolut al lui Isus Hristos. El nu a văzut altceva şi nu trăit pentru nimic altceva. „Deoarece sunt hotărât să nu ştiu nimic altceva între voi decât pe Isus Hristos şi pe El răstignit.” (1 Corinteni 2:2)

§ One Response to 24 ianuarie – Scopul copleșitor al luI Dumnezeu

  • gherasim n spune:

    Dear Sirs, (or Madam)

    O surpriza, foarte placuta,cand am deschis azi compiuterul, sa regasesc pagina „Dinamica Lucida”, disparuta pentru un timp.
    Bine-ati revenit !Va doresc sanatate si putere de munca pentru continuarea ” Calendarului” – Oswald Chambers, MY UTMOST FOR HIS HIGHEST.
    Pentru ca ” Dinamica Lucida” sa fie „VIE” pentru mine, ar trebui sa ma raportez ,in fiiecare zi , la ceea ce spune ( fratele meu ), Oswald Chambers.(Chiar) in fiiecare zi el spune…mai multe lucruri,si eu trebuie sa…procesez materialul.”Unde” si „Cum” ma incadrez eu?
    Sfantul Apostol Pavel ,o personalitate exceptionala, prin care Dumnezeu ma invata…privind la el si cautand sa inteleg .Incet ,incet descopar cate o particica din „Cum” sunt si „Unde” ma aflu.
    Sfantul Apostol Pavel spune ca nu a dorit sa stie nimic altceva intre noi,decat pe Isus Hristos SI PE EL RASTIGNIT! Cred ca aceasta este baza relatiei crestine. ( O , daca ar fi adevarat pentru toti oamenii, incepand cu mine!).Mi-am imaginat cum ar fi lumea in care ISUS HRISTOS , SI EL RASTIGNIT ar fi in constiinta noastra a tuturor…pur si simplu am fi intr-o alta LUME.
    Pe maine…
    Cu multumiri n.gherasim

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading 24 ianuarie – Scopul copleșitor al luI Dumnezeu at Dinamica Lucidă.

meta

