20 octombrie – Este voia lui Dumnezeu, voia mea?

V 58, AM § Lasă un comentariu

Voia lui Dumnezeu este sfinţirea voastră 1 Tes. 4:3

Nu se pune întrebarea dacă Dumnezeu vrea să mă sfinţească; se pune întrebarea dacă vreau şi eu? Sunt dispus să îl las pe Dumnezeu să facă în mine tot ceea ce a fost posibil prin Ispăşire? Sunt dispus să îl las pe Iisus să îmi fie sfinţire şi să las viaţa lui Isus să se manifeste în trupul meu muritor? Fii atent să nu spui – „Oh, Îmi doresc atât de mult să fiu sfințit.” Nu îți dorești, oprește din dorit și fă din aceasta o chestiune contractuală –„Așa cum sunt, n-aduc nimic.” Primește-L pe Iisus Hristos să fie sfințirea în tine prin credința implicită, și marea minune a Ispășirii va fi făcută reală în tine. Tot ceea ce a făcut Iisus posibil este făcut al meu prin darul gratuit al iubirii lui Dumnezeu pe baza a ceea ce El a realizat. Atitudinea mea ca suflet salvat și sfințit este cea a unei sfințenii profunde și modeste (nu există ceva care să fie sfințenie mândră), o sfințenie bazată pe pocăința agonizantă și pe un simț al rușinii de nespus și al degradării; și de asemenea [bazată] pe uimitoarea conștientizare că dragostea lui Dumnezeu mi-a fost încredințată prin faptul că pe vremea când mi nu-mi păsa deloc de El, El a realizat totul pentru mântuirea și sfințirea mea (vezi Rom. 5:8). Nu-i de mirare că Pavel nu spune că nimic „nu ne poate separa de dragoste lui Dumnezeu, care este în Hristos Iisus, Domnul nostru.” Sfințirea ne face una cu Iisus Hristos și în El suntem una cu Dumnezeu, și aceasta se face doar prin superba Ispășire a lui Hristos. Niciodată nu așezați efectul în locul cauzei. Efectul în mine este ascultarea prin slujire și rugăciune, iar aceasta este rezultatul mulțumirilor și adorării fără cuvinte pentru sfințirea minunată lucrată în mine prin Ispășire.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading 20 octombrie – Este voia lui Dumnezeu, voia mea? at Dinamica Lucidă.

meta

